福・教・介・看〜ふくきょうかいかん〜  フォーラム 障がい者支援 مد و فشن دنیای وسیع و شیرینی دارد و.

  • このトピックは空です。
1件の投稿を表示中 - 1 - 1件目 (全1件中)
  • 投稿者
    投稿
  • #59140 返信
    delphiaycw
    ゲスト

    اگر چه به نظر می‌آید این روزها مد و فشن از هیچ قانون خاصی پیروی نمی‌کند، اما دنیای مد و لباس دارای قاعده‌هایی است که طراحان لباس و استایلیست‌ها از دیرباز آن‌ها را رعایت می‌کرده‌اند. قواعدی که در طول تاریخ مد و استایل جمع‌آوری شده است و به شما کمک می‌کند که آسان‌تر لباس انتخاب کنید و بهترین استایل را برای خود داشته باشید.

    دانستن نکات گفته شده در این مقاله از مدیسه به شما کمک می‌کند که یک استایل متفاوت و حرفه‌ای برای خود داشته باشید و درست مثل استایلیست‌های معروف لباس بپوشید.
    به صورت معمول، مد و فشن به عنوان یک صنعت در سطح جهانی در نظر گرفته می‌شود با پیش‌بینی این موضوع که ما چه چیزی می‌پوشیم، چگونه در مقابل دیگر افراد ظاهر می‌شویم و سبک استایل ما چگونه است؛ اما مد تنها یک تجارت نیست. بلکه یک نوع پدیده فرهنگی و اجتماعی نیز بوده که برگرفته از میل انسان‌ها به امتحان چیزهای جدید است.

    مد و فشن چیزی است که ما به صورت روزانه با آن سروکار داریم. حتی افرادی که می‌گویند برای آن‌ها مهم نیست چه لباسی بپوشند و کدام رنگ‌ها را با یکدیگر ست کنند، هر صبح لباس‌هایی را به تن می‌کنند که بیانگر احساس و نکات بسیاری در مورد آن‌هاست.

    یک ویژگی بارز و قابل توجه در دنیای مد و فشن، تغییر است. ما هرروزه در حال آشنا شدن با ایده‌های جدید درباره سبک موسیقی، فیلم، انواع مدل لباس‌ها و نحوه استایل کردن آن‌ها و… هستیم. برای نمونه عینک ری‌بن پس از فیلم Men In Black در میان مردم بسیار محبوب شد یا در دهه ۱۹۵۰ اکثر نوجوانان همچون الویس پریسلی لباس می‌پوشیدند. همه این موارد مثال‌هایی از مد و فشن در زندگی ما هستند.

    منبع: مجله یک استایل

1件の投稿を表示中 - 1 - 1件目 (全1件中)
返信先: مد و فشن دنیای وسیع و شیرینی دارد و.
あなたの情報: