福・教・介・看〜ふくきょうかいかん〜  フォーラム 障がい者支援 استعلام قیمت بیمه مسافرتی

  • このトピックは空です。
1件の投稿を表示中 - 1 - 1件目 (全1件中)
  • 投稿者
    投稿
  • #62563 返信
    hiramgale38
    ゲスト

    عواملی که روی قیمت بیمه مسافرتی تاثیر می‌گذارند متنوع هستند. اما سه عامل زیر اصلی‌ترین عواملی هستند که می‌توانند روی قیمت بیمه مسافرتی خارج از کشور تاثیر می‌گذارند:

    1. سن مسافر: یعنی هرچه سن مسافر بیشتر باشد یا مدت اقامت طولاتی‌تری در مقصد داشته باشد، باید مبلغ بیشتری باید برای خرید بیمه مسافرتی پرداخت کند.

    2. مدت سفر: همچنین هزینه بیمه مسافرتی خارج از کشور برای سفر به چندین کشور بیشتر از بیمه نامه برای سفر به تنها یک کشور خواهد بود.

    3. مقصد سفر: علاوه بر این‌ها در بعضی از مقصدها امکان انتخاب پوشش مالی هم به بیمه‌شده داده می‌شود و مقدار انتخابی سقف تعهدات بیمه نامه بر روی قیمت نهایی تاثیر خواهد گذاشت.

    به‌طور کلی عوامل گفته شده براساس جدول زیر در تعیین قیمت نهایی بیمه نامه محاسبه می‌شوند:

    عوامل موثر در تعیین قیمت بیمه مسافرتی

    نحوه محاسبه در فرمول تعیین حق بیمه

    سن مسافر

    تا 12سال

    13 تا 65 سال

    66 تا 70 سال

    71 تا 75 سال

    76 تا 80 سال

    80 سال به بالا

    مدت سفر

    ا تا 7 روز

    8 تا 15 روز

    16 تا 23 روز

    24 تا 31 روز

    32 تا 45 روز

    46 تا 62 روز

    63 تا 92 روز

    شش ماهه

    یک‌ساله

    مقصد سفر

    براساس مناطق جغرافیایی که در بالا گفته شد می‌تواند یک سفره تا چند سفره باشد

    در سایت ازکی می‌توانید استعلام قیمت بیمه مسافرتی را با توجه به سن و مدت و مقصد سفر بگیرید. سپس لیست قیمت بیمه مسافرتی شرکت‌های مختلف بیمه را با هم مقایسه کنید و بهترین بیمه مسافرتی با تعداد پوشش‌ و سقف تعهدات مورد نیاز را با قیمت مناسب بخرید.
    بیمه مسافرتی ارزان

    اگر قیمت بیمه مسافرتی برای شما اهمیت زیادی دارد می‌توانید برای کم کردن هزینه‌های خود، یک بیمه مسافرتی ارزان بخرید. به این طریق که برای بیمه نامه پوشش‌های کمتر و سقف تعهدات پایین‌تری انتخاب کنید تا قیمت نهایی آن کمتر شود.
    نحوه دریافت خسارت بیمه مسافرتی

    نحوه دریافت خسارت بیمه مسافرتی و روش‌های آن یکی از سوالات رایج در بین افرادی است که بیمه شده‌اند. برای دریافت خسارت بیمه مسافرتی می‌توان از یکی از دو راه زیر استفاده کرد:

    1. بیمه‌شده موقع بروز حادثه، با شماره شرکت کمک رسانی که روی بیمه نامه مسافرتی درج شده است تماس بگیرد و با اعلام نام، شماره بیمه نامه و مدت اعتبار آن، حادثه رخ داده را توضیح بدهد. در این حالت شرکت کمک رسان بر اساس حادثه رخ داده اقدامات لازم را انجام می‌دهد و هزینه خسارت را به صورت مستقیم یا از طریق ارگان مربوطه (مثل بیمارستان و …) پرداخت می‌کند.

    2. گاهی امکان پرداخت خسارت در کشورهای خارجی توسط شرکت‌های کمک رسان وجود ندارد. در این حالت بیمه‌شده باید هزینه‌ها را خودش پرداخت کند و بعد از بازگشت به کشور، با ارائه صورت حساب هزینه‌های پرداخت شده، خسارت خود را از شرکت بیمه بگیرد.

    معمولا برای گرفتن خسارت بیمه مسافرتی مدارک زیر لازم است:

    اصل بیمه نامه مسافرتی
    اصل و کپی گذرنامه
    اصل فاکتورهای پرداخت شده
    گزارش های مربوط به هزینه (گواهی فوت، کپی شناسنامه، گواهی پزشکی بیمارستان و غیره)

    خرید آنلاین بیمه مسافرتی از ازکی

    برای خرید آنلاین بیمه مسافرتی از سایت ازکی 4 مرحله پیش رو دارید:

    1. اطلاعاتی مثل کشور یا کشورهای مقصد، مدت سفر، تعداد و سن مسافر‌های تحت پوشش بیمه‌ نامه و همچنین حتی حداکثر مبلغی را که شرکت بیمه برای هر حادثه پرداخت می‌کند را در فیلدهای مشخص شده وارد کنید.

    2. مقایسه نرخ و شرایط بیمه مسافرتی شرکت‌های مختلف بیمه مشاهده و انتخاب یکی از بیمه نامه‌ها براساس پوشش ها و سقف تعهدات مورد نیاز برای خرید بیمه مسافرتی آنلاین.

    3. پس از تأیید اطلاعات باید اطلاعات شخصی مثل نام و نام‌خانوادگی، کد ملی، آدرس و … را وارد و عکس گذرنامه بیمه‌شده را ارسال کنید.

    4. نحوه پرداخت حق بیمه (پرداخت آنلاین یا پرداخت در محل) را انتخاب کرده و هزینه بیمه نامه خود را به یکی از این دو روش پرداخت کنید.

    بیمه مسافرتی آنلاین شما در کمترین زمان ممکن صادر شده و به صورت رایگان به آدرس مورد نظرتان ارسال خواهد شد.

    منبع: بیمه مسافرتی

1件の投稿を表示中 - 1 - 1件目 (全1件中)
返信先: استعلام قیمت بیمه مسافرتی
あなたの情報: